Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Angelica Andersson - 7 mars 2015 23:25

Hejsan!

Idag har man kunnat sova längre än vanligt.

Ingen som ska upp tidigt.

Vaknade först halv 8 gick på toa sen la jag mig igen för jag var trött.

Sedan vaknade jag kl 9 och reste mig för göra frukost åt barnen.

Sen gick jag in i sängen igen och la mig med dörren öppen för jag skulle höra vad barnen gjorde för dem satt på sina rum och lekte.

Men jag råka tydligen slumra till.. 

Och när jag reste mig så hade dem tagit vatten in på sina rum som den ena lille plutten vet att han absolut inte får lov att göra men gör det endå (såklart)   

Då blev jag väl inte så väldigt glad kan man säga men men vi tog bort vattnet och sedan fick sonen städa sitt rum.

Jag satt mig i soffan och drack kaffe med min sambo.

Sedan städade vi här hemma och barnen sprang runt och lekte (mest bråka)

Sedan lagade sambon mat något han själv kommit på .

Sedan blev det att gå till affären för att handla lördagsgodis till barnen.

Vad vore en lördag utan lördagsgodis    

Jag minns tyvärr inte vad filmen heter men den var bra.

Sedan var kl så pass att barnen skulle sova.

Sedan efter det gick jag ner i tvättstugan för att ta tvätten och lägga in ny osv sen när jag kom upp skulle jag göra mitt skolarbete photoshop.

Jag gjorde 2 övningar sedan kom jag till övning 4 och blev förbannad för jag inte fatta hur dem menade satt och klicka och klicka men blev bara fel inget blev som jag ville så jag stängde ner skiten och här sitter jag nu i soffan och kollar min facbook som det absolut inte händer ett skit på men får se om jag kan komma på något.

Imorgon har vi bjudigt min mamma på middag så det ska ju bli trevligt .

Men nu ska jag se om jag kan hitta något att göra ha det så bra.!

   byebye! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


don´t worry be happy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards