Direktlänk till inlägg 12 mars 2015

Hej hej

Av Angelica Andersson - 12 mars 2015 23:48

Hejsan! Idag har man sovit länge skönt var det även dottern sov länge :).

Skönt med barn som sover länge för då får man själv sova.

När vi vaknade gjorde vi som vi alltid gör dricker morgonkaffe.

Sedan ut med hundarna sen städade undan lite här hemma medans dottern lekte.

Sen gick vi till affären för att köpa något att äta sen blev det en film med dottern sedan blev klockan så mycket att hon skulle sova (kl 7)

Sen när hon lagt sig satt vi oss och tog det lugnt framför våra datorer.

skrev och frågade på en sida om råttor om dem hade några som någon sålde men det blev ett jävla liv där inne för jag köpte från djuraffär och dem menade på att då stödjer jag djurplågeri osv osv. Medans då jag själv ser det som så här att köper jag två råttor räddar jag två liv. 

Folk får självklart tycka som dem vill men vissa är överdrivna helt enkelt.

Snart dags att gå ut med hundarna sedan ska jag och sambon sova.

Sambon ska till skolan imorgon och jag ska vara hemma med dottern sen åker han för att hämta sin äldsta tös som är 8 år och jag ska hämta vår son som är hos sin mormor. Natti på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Andersson - 31 mars 2015 00:35


kursiv text hejsan nu är det ett tag sedan man skrev det har hänt en del saker som jag inte skriver ut här. Idag har man varit iväg på ett möta kan man säga.. Efter det vilade jag och barnen.. Vi har mest tagit det lugnt idag det kan man behöva i...

Av Angelica Andersson - 15 mars 2015 00:10

Hejsan !  som vanligt skriver jag och berättar vad jag gjort om dagarna. Jag är inte så inne i att blogga så vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om för tillfället. Men är det någon som har några förslag är ni välkomna att dela med er av dem...

Av Angelica Andersson - 7 mars 2015 23:25

Hejsan! Idag har man kunnat sova längre än vanligt. Ingen som ska upp tidigt. Vaknade först halv 8 gick på toa sen la jag mig igen för jag var trött. Sedan vaknade jag kl 9 och reste mig för göra frukost åt barnen. Sen gick jag in i sängen ...

Av Angelica Andersson - 6 mars 2015 01:02

Hejsan !  Idag har man varit på utvecklingsamtal. Det utvecklingsamtalet handlade om min son och det var bara bra saker dem hade att komma med när dem gällde honom så det är ju bra. Sen efter utvecklingsamtalet gick jag och min sambo hem och åt...

Av Angelica Andersson - 4 mars 2015 19:14

Hejsan! Idag har det varit en seg dag! Vaknade sent idag så det blev inget dagis för barnen. Men i morgon får jag hoppas jag vaknar i tid. Idag har vi bara varit hemma och sambon har varit i skolan. Jag har städat och barnen har lekt mest b...

Presentation


don´t worry be happy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards