Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Angelica Andersson - 6 mars 2015 01:02

Hejsan ! 

Idag har man varit på utvecklingsamtal.

Det utvecklingsamtalet handlade om min son och det var bara bra saker dem hade att komma med när dem gällde honom så det är ju bra.

Sen efter utvecklingsamtalet gick jag och min sambo hem och åt frukost sedan vila vi en stund. 

När vi vaknade efter att ha vilat var det dags för mig att hämta barnen på dagis och sambon skulle gå till skolan.

Sedan när vi kom hem städade jag och barnen lekte på sina rum.

Sen kom sambon hem från skolan och då var det dags att göra mat.

Maten betstod av falukorv ,grönsaker , ris .soya .

Det är ingen speciell rätt utan något sambon kom på själv.

Och det var faktiskt ganska gott och ovanligt inte kul att äta samma slags mat alltid.

Sedan efter vi ätit blev klockan så pass mycket så barnen skulle sova (kl 7).

Sen tog vi det lugnt framför en film. Sedan blev det att göra mitt skolarbete som jag fick hjälp med av min underbara sambo! <3 

Efter det var klockan så mycket att det var dags att gå ut med våran hund Dexter en rottweiler och nu är det dags för oss att sova   

sov gott !!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


don´t worry be happy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards